Härlig dag...

Idag har jag myst med barnen, älsklingen o min syster Sandra :-)

O så kom vännen Michis o hennes dotter förbi på kvällen, mycket trevligt.. Så härligt att bara sitta o skratta sådär som bara vi kan :-))
O så har det blivit en riktigt onyttig dag, pizza till middag o en massa snask efteråt, känner mig sådär överdrivet läskigt mätt... Men men, det går över tills imorrn..
O dem goda popcornen som älsklingen köpte blev det ju inte mycket ätande av, det var en viss Michis här som gnagde som en stackars iller..
Hahahaha... Har aldrig sett någon äta popcorn som hon :-D Efter snart 12 år så lyckas hon faktiskt förvåna mig :-)
Man måste helt enkelt uppleva det för att förstå det.. Hade jag haft en filmkamera o vetat hur man lägger ut filmklipp, så hade jag delat med mig av denna oerhört roliga stund.. :-D
Jag gillar dig ändå gumman, fastän du äter popcorn som ingen annan :-)

Nu ska jag kolla fb.... Kan ju faktiskt ha hänt något kul :-)

Tjing..


Kommentarer
Mixx

Ja alla är vi olika och har våra egna egenheter :) Det är det som gör oss unika.

Det är det vi fastnar för hos visa personer.



mohahahaha i like popcorn :P

2011-01-30 @ 12:44:22
URL: http://mixia.blogg.se/
Irene

Absolut, visst e det så.. :-)



Och jag ääälskar ditt sätt att äta popcorn på :-D



Pösss.

2011-01-30 @ 20:38:14
URL: http://ieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0