Jaaaaaa....

Fick massage av Hilda igår, såå skönt fast ändå smärtsamt.. Känner mig lagom öm i kroppen idag..

Idag har jag fifflat lite, kommer synas inom en snar framtid :-)))
Sååå roligt...

Idag ska Jonas börja handboll, ska bli väldigt spännande.. Han har varit såå taggad.. Jag har även lyckats få in Jonas på simskolan som börjar i slutet på februari...
Sååå glad...

Ja, jag känner att jag har flyt just nu :-)) O senare i eftermiddag så ska jag bege mig till Therese för en liten skönhetsbehandling :-)
Titta in hos henne... www.i4beauty.se finns mycket spännande där.. :-)
Det e ju där jag gör mina fina naglar var 4-5 vecka :-)
O så ska jag prova jackorna på barnen idag :-)))

Nu ska jag plugga lite medan jag e själv.. Har inte alls mycket kvar nu, känns såå skönt...

Jag fullkomligt älskar dagar som dessa, älskar dagar då jag känner mig så glad.. Fick ett erbjudande att jobba ikväll, men fick tyvärr tacka nej.. Min kropp e inte ok för att jobba plus att Jonas har handboll ikväll..
Men jag hoppas allt på något pass i helgen :-) Fick mersmak nu när jag var inne kvällen/natten till igår :-)

Nu drar jag...

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0