Jävla skit ComHem....

Kul att sitta hela helgen utan teve för att fjärrkontrollen inte har någon kontakt med boxern.. O ja, jag har bytt batterier..
O när jag ringer så säger dem att dem kan skicka en ny fjärrkontroll någon gång under nästa vecka..
Allvarligt... Jag börjar snart gråta...
Vad ska jag göra om kvällarna..?

O sen e det ju jäkligt kul att teven har fastnat på kanal 8... :-(

Nä, nu blev jag deprimerad, riktigt deprimerad...

Om det finns någon där ute som har en fjärrkontroll som kanske funkar till min boxer så lånar jag den hemskt gärna..

Nu lägger jag mig i soffan o gråter en stund.. :-(

Tjing...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0