Min dag...

Mina naglar blev såå fina, o grönglittriga, sååå snyggt :-) Ja, den där Therese gör mig sällan besviken ;-)

Det har även hänt en del andra saker idag :-) Min älskling for iväg till Skövde medans jag fick naglarna gjorda :-)

Så jag kan med glädje berätta att vi fått tillökning i familjen ;-)

Jaa :-) Vi har blivit med platt teve :-))

Dock blev ju våran tevebänk väldigt liten med den nya teven på, men det e ju en bagatell ;-)

O så slänger jag in en gullig bild på våran Kasper, Jonas ville inte vara med på kort idag, han har haft en liten tjurar dag :-)
Våran lilla pajas...


Nu ska vi titta på våran nya fina teve :-)))

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0