Mys...

Idag har vi haft en lugn o mysig dag... Jag o grabbarna tog det riktigt lugnt på f.m, sov länge, åt frukost länge, gick i pyjamasen länge o bara hade det gott..
Sen kom vännerna Marcus, Michis o hennes Thea hit... Jag bjöd dem på lunch, det var trevligt :-)

Sen gick jag o grabbarna o handlade lite lördagsgodis.. Jag hade planerat en massa mys i soffan, men lille Kasper fick feber så jag la honom tidigt.. Jonas e på väg i säng nu o jag ska läsa lite bloggar :-)
O så kommer älsklingen hem om en stund, jag längtar :-)

O veckan som kommer måste jag plugga massor... Blev ju inget pluggande av dem dagarna jag blev sjuk.. Så jag har en del att ta igen.. Räknar med att ha skickat in allt innan nästa söndag, för veckan därpå blir det en hel del jobbande..

O så har jag gjort en bok :-) En bok med bilder o lite text som sammanfattar mina o Martins 4 år tillsammans :-)
Den blev urmysig, så nu väntar jag bara på att den ska dimpa ner i brevlådan :-)
Kändes så mysigt att göra den.. Hela 4 fantastiska år har gått.. Dem har gått fort, men det har varit väldigt roligt o är fortfarande väldigt roligt :-)
Jag har den finaste pojkvännen, fästmannen o sambon... Han e guld värd :-)

Nu ska jag glo vidare på nätet..

Tjing..


Kommentarer
Linda

Vad fint att göra en bok av era år tillsammans. Ett riktigt fint minne att ha.

2011-01-15 @ 22:11:28
URL: http://linchisblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0