Mysigt...

Igår spenderade jag kvällen hos Jenny tillsammans med min syster Sandra, Jenny o vår vän Julia som kommit på besök från Stockholm..
Mycket roligt, det blev lite öl oxå, det gillar vi :-))

Jag har även sålt vår Emmaljunga scooter som vi köpte till Kasper för några månader sen, men jag kan ju inte spara alla vagnar, hahaha..
Men men, den kändes inte så bra... Men nu har jag ju som sagt en helt butiksny vagn, med garanti o allt, så det känns bra.
Letar dock efter en fotsack till vagnen, har ingen aning om var man köper sånna.??

Idag blir det mys med familjen :-))

Nu ska vi snart äta lunch, Martin lagar maten o jag känner doften av den.. E det inte så det ska vara.?
Dock letar jag efter något gott recept inför kvällen, måste vara äggfritt..
Har ni några förslag så tar jag gärna emot :-)

Nu, mys i soffan med Kasper....

Tjing..


Kommentarer
Anonym

vi har en fotsack till våran brio race, den köpte vi till vagen på babyproffsen. :-)

2011-01-22 @ 16:38:21
URL: http://sandra p


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0