Naaglaar...

Ja, då ska jag bege mig till Therese Wulffs salong om en stund o göra om naglarna, blir kul o se vad det blir för roligt den här gången.. :-)

Idag har jag lämnat barnen på skolan o dagiset, latat mig, fikat med Iwette, ätit lunch med min älskling, skickat över pengar till Sandra som hon ska spendera på IKEA åt oss :-) o så har jag hämtat Jonas i skolan.. :-))

O så närmar det sig skolan, inte länge kvar tills det e återträff igen, ska bli spännande. Misstänker att vi har en del praktiska övningar att göra, hahaha...
Alltid lika roligt o läskigt på samma gång :-)

Nu ska jag kolla runt lite på nätet innan det e dags att bege sig till Therese... Jag ska även få härlig massage av Jonas idag :-) Han har övat massor i skolan idag, sa han när jag hämtade honom..
Så det e ser jag fram emot, jag äääälskar massage :-D

Jag ska faktiskt ta lite kort på la familia idag, så kanske jag slänger ut lite bilder i eftermiddag :-))

Tjing..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0