Nu har jag gjort det igen :-))))

Ja, tro det eller ej... Men jag har köpt en ny.......barnvagn.. Hihihihihi...
Ja, jag vet att jag nyss köpte en o det var väl egentligen inget fel på den, men jag kände för att köpe en ny, en helt ny barnvagn..
Så här e den.... En Brio Race 2011.. :-)

Ja, så ser den ut... Den blå färgen e mycket finare i verkligheten :-) O vagnen e sååå fin.. Jag passade på att köpa ett lammskinn till den oxå :-)
Kasper var inte så jätte glad i vagnen till en början, men efter några vändor på stan idag så går det bättre..

O barnens regnkläder passade fint :-) Dock fick jag brottas med Kasper en hel del för att få på honom regnkläderna, han e ju inte sådär jätte glad i att klä på sig, hahaha...

Förutom det har dagen varit lugn, tog en kaffe med vännen Michis idag när dem stora barnen var i skolan, sen kom vännen Jenny hit, vi åt lunch ihop..
David o Isabelle kom hit en sväng oxå..

Nu ska jag sätta mig ner o plugga lite, har inte mycket kvar nu o har satt min deadline till imorrn, blir ju en del jobb i nästa vecka, så då vore det skönt att inte ha några studier att tänka på..
Snart dags för närträff igen... Ska bli roligt, men lite läskigt oxå, jag gillar ju som sagt inte att åka tåg o speciellt inte till så stora städer..
Men men... O tänka sig att tiden gått så fort, redan 4 månader som student har gått :-) Det gillar jag..

Kasper har varit en ängel idag, såå mysig..
O innan det var dags för sängen så fick grabbarna duscha tillsammans, sen satt jag o Kasper i soffan o tittade lite på "Emil i Lönnerberga"..
O det e ju en liten procedur att fixa i ordning Kasper på kvällen, han ska först smörjas med "Locoid" mot hans eksem, sen inhalera "Airomir" för hans hosta, sen smörjas med "Miniderm" för torrheten som den andra smörjan orsakar o till sist ska han inhalera "Pulmicort 2 ggr" för hostan..
Så det tar en liten stund, o ikväll satt han så fint i mitt knä under tiden... Han gnällde ingenting vid inhalationerna utan satt tyst o tog långa djupa andetag... 
Sååå duktig... 

Nä, nu ska jag studera lite :-)))

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0