Nyårsafton...

Nyårsafton spenderade vi tillsammans med min vän Malin, hennes Alexander o deras underbara lilla Nova :-)
En jätte mysig kväll..
Jag lagade maten, fläskfilé o bacon med grädde i ugn o jasminris till det o så en härlig sallad :-) Sååå gott..
Sen satt vi i soffan o småpratade lite. När Martin kom hem blev det några groggar för Martin o Alexander, jag o Malin drack lite vin.
O så fram med sällskapsspelet "Sista ordet", men hann dock inte spela klart det förrän tolvslaget närmade
sig :-)
O eftersom att Kasper låg o sov så stannade Martin hemma, medan jag o Jonas följde med våra gäster till stationen o tittade på dem vackra raketerna :-)
Jonas tyckte dock att det var liite obehagligt med de höga ljuden, men det gick bra..

När vi kom hem så mötte vi vännen Agneta som var ute o åkte med jobbet :-)

Så slänger in lite bilder från kvällen :-)

Malin o hennes familj :-)
 
Fina lilla Nova...

Jonas myser med Nova :-)

O Jonas som gör sig oerhört snygg :-)


Tack Malin, Alexander o Nova för en fantastisk dag :-)

O så har jag fått en ny läsare här på bloggen :-) Ja, min vän Malin... Hahahaha... Inte en dag för tidigt :-D

Nu blir det kaffe med svärmor o hennes man :-)

Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0