Sååå dum....

Hahahaha...
Ja, ännu ett bevis på att jag inte e den mest tekniska personen, hahaha... Men som jag alltid har sagt så e jag inte så himla bra på dethär med mobiltelefoner :-)
Ni förstår att min mobiltelefon har strejkat ett tag.. Den har liksom gömt alla mina bilder, ringsignaler, videoklipp osv..
Men idag när svärmor o hennes man Håkan var här, så tittade Håkan på min telefon.. O så sa han, men du har ju inget minneskort. 
Hahaha... Det e väl klart att jag har ett minneskort, jag har ju sparat massor med saker på minneskortet.. Så sa jag att jag misstänker att minneskortet o telefonen inte riktigt har kontakt med varandra.
O Håkan frågar var minneskortet sitter.. Hahaha, skulle jag veta det..?
Nä..
Jag trodde ju att det satt inne i telefonen, ni vet, bakom batteriet o så.. Men Håkan hittade minneskortet, som inte satt i ordentligt, det satt ju längst upp på telefonen :-D Han tryckte till minneskortet, o vips så fungerade min mobil igen..
:-D

Ok, det här med mobiltelefoner i helt klart inte min grej.. O det komiska i detta e att jag har varit inne på Audio Video där jag köpte mobilen o pratat med dem, jag har även ringt till 3 o pratat om mitt mobil problem..

Hade ju varit riktigt kul om jag tillslut skickat in telefonen.. Hahahaha..
Jag e ju bara fööör rolig ibland alltså :-D

O vi pratade förresten med sjukvårdrådgivningen, dem trodde inte att det var någon fara, men att det kunde vara celler som orsakat det hela i o med fallet.. 
Så nu ligger Kasper o vilar middag, vi var dock inne o drog lite i honom för säkerhetsskull..

Nu, ska jag kika runt lite på nätet..

Tjing.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0