Såååå irriterad...

Jag kan göra fel o jag erkänner när jag gjort fel..
Jag ber om ursäkt när jag gjort fel.
Jag rättar till det som blivit fel..
O sen jobbar jag stenhårt för att inte göra om felen,
för jag avskyr att göra fel.
O när jag gör fel så är det verkligen inte medvetet,
jag skulle aldrig, aldrig såra mina nära o kära med flit.
Jag älskar mina nära o kära så otroligt mycket...!!!

Men det som irriterar mig e dem som ljuger sina vänner rakt upp i ansiktet samt går bakom deras rygg, o sen har mage att klaga på att andra e falska i sin omgivning..

Jag lägger mig inte i, det e inte mig det gäller, men det e förbaskat tråkigt o väldigt dålig stil...

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0