Slutet....

Barnen e lämnade på skola o dagis o jag har precis satt mig ner o läst igenom ena fallbeskrivningen.. Dags att avsluta dessa studier nu...
Men känns tungt.. Det e tunga saker vi läser om..
O i detta fallet e det depression, psykos o schizofreni.. Det e tungt..

Känner att jag måste bli klar med dem sista uppgifterna så att jag kan slappna av o jobba i nästa vecka.. Känner mig inte alls redo att jobba..
Det e egentligen mycket som det e med familjen o skolan.. Men lite extra pengar i kassan mår man ju knappast sämre av :-)
Men det e tungt...
Det känns helt klart i kroppen..

Men men, jag ska inte klaga... Jag har det ju egentligen ganska bra :-)
Det bästa med att plugga o jobba vid sidan om e all tid som jag får med Martin o barnen.. Jag ser det som ren lyx att inte ha ett fast schema att gå på.. Att ha tid att vara hemma e ju guld värt.. :-)
O då e det skönt att veta att jag ska ha det såhär i minst 1,5 år till :-)
Sen e det klart att det vore roligt med ett fast jobb, men jag har ju hela livet på mig att ordna det.. Barnen e små en sån kort tid, jag vill ta vara på den tiden, den kommer inte tillbaka..

Nu ska jag återgå till studierna :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0