Hoppsan....??

Nu när det e så mycket jobbande omkring mig så glömmer jag nästan bort min blogg... Men jag försöker uppdatera så fort jag får tid :-)
Så nu hoppas jag att mina läsare inte har tröttnat på att jag e sååå seg av mig... :-(

Hur som helst så dimper en sån här ner i min brevlåda inom en snar framtid :-)

Ja, jag vet att jag sagt att jag absolut INTE ska köpa en sån här ny o modern telefon..  Men nu e det så att min mobil tyvärr sjunger på sista versen :-(
Så jag måste få en ny o denna fanns att få... Kommer bli lite konstigt med en ny, jag e ju väldigt kär i den jag har..

O även min Martin har uppdaterat sig inom mobil-branschen... Nog för att jag e efter när det gäller allt sånt, men Martin e värre än mig....... Hahahahahaha..!!!

Nu ska jag mysa med familjen, jobbar ju heltid nu så finns knappt någon tid över till dom, o ännu mindre tid över till vännerna...!
Fast igår var jag faktiskt iväg en sväng till fina Malin som fyllde hela 23 år :-) Stoooooort grattis till henne... :-)


Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0