Jobbar :-)

Känns som om jag inte gör annat än jobbar, hahaha... Idag kör jag en delad tur 7-11:30 o sen ledig 5 timmar o så på´t igen kl. 16:30-21:30 :-)
Men min efterlängtade ledighet närmar sig.. Bara 2 dagar kvar nu :-)
Så idag har jag suttit o tittat efter olika campingplatser, e så sugen på att hyra en stuga någonstans o bara få vara för några dagar... Vi gjorde det sommaren -08, o det var helt fantastiskt :-)

Men men, får se om vi hittar något först..

Nu vaknade Kasper, han har sovit middag - så jag ska mysa lite med honom innan det e dags att bege sig till jobbet igen :-)
Baraaa 2 dagar kvaaaar :-D

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0