:-)

Nu var det några dagar sen jag bloggade, men jag har jobbat :-) På fantastiska Viktoriagården, sååå underbart.. Tänka sig att jag kan må så bra där :-)

Igår lekte vi med min lillasyster Sandra samt vännen Michis o hennes Thea :-) Det var roligt... O på kvällen kom vännen Jenny o hennes Marcus förbi, det blev pizza, vin o tv-tittande :-)

Idag for vi iväg till Lidköping, jag fick ett riktigt shoppingsug, som jag bara var tvungen att ge efter för ;-) Så jag köpte; ett linne, två t-shirtar, två par korta leggings, en behå, två par linnen till Jonas o så en jätte fin t-shirt till Kasper :-)
Så jag e nöjd :-)

Nu så har jag o Jonas varit iväg med dem sista inbjudningarna inför helgen.. Martin sitter ute o solar, Kasper vilar o Jonas e ute o leker.
Ja, det kanske e fantastiskt väder ute idag, men jag har lite svårt för den här jättehettan... Jag blir alldeles yr o får konstig syn osv.. Så nu håller jag mig faktiskt inne :-)
Har dock en väldans längtan efter lilla Thea, så jag funderar på om jag ska springa hem till dem o kidnappa henne lite :-)

Nä, nu ska jag dricka en maaaasssssaaa vatten :-)

Tjing... 


Kommentarer
mixx

Va söt du är ;-)

2011-06-05 @ 11:10:50
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0