Glad midsommar :-)

Idag e det midsommarafton :-) Härligt...

Vi har nyss ätit en härlig midsommarlunch o nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe. Martin o barnen gör sig redo för lite dans runt midsommarstången, jag ska ju jobba ikväll :-)
Ja, jag jobbar heela helgen, men det gör ingenting - jag gillar ju mitt jobb :-)

Dem senaste dagarna har jag haft fullt upp, pluggat, tvättat, lekt med barnen o tagit hand om mitt hem :-) Ja, det blir så lite tid över ibland - alldeles för lite..
Ibland har jag inte ens tid över att umgå med vänner... Men jag hann i alla fall med några timmar hemma hos vännen Jenny häromdagen.... O lite vin fick plats oxå... Hahahaha...

Antar att det e såhär livet ska vara.... <3

Om inte klockan hinner bli för mycket ikväll så ska jag allt slänga in lite bilder som tagits det senaste :-)) jag har sagt det många ggr, men någon gång borde jag ju hinna....eller.....?
:-)

Nu ska avnjuta de sista dropparna av kaffet, sen vila innan det e dags att bege sig till jobbet :-))

Tjing.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0