Hade tänkt.....

Ja, jag hade tänkt kasta in en ordentlig bildbomb... Men jag e såååå trött idag, helt galet trött... Så jag skippar det idag...
Orken finns kanske imorgon kväll :-)

Men någon bild kan jag ju bjuda på :-)

Först ut e fina Jonas :-)

Kasper på sin 2-årsdag :-)

Mina fina killar... Dom bästaste i världen :-)) Älskar dom sååå oerhört mycket....


Idag har vi fått nya grannar, Martins bror David o hans Therese flyttade in i vårat hus :-) Känner på mig att detta kan bli en väldigt rolig sommar :-))

Nu ska jag kika liiite till på nätet, innan tröttheten slår ut mig helt.. :-)

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0