Till dig, min fina... ♥ ♥ ♥

Om jag så gav dig flera hundra av mina leenden
och två tusen hjärtliga slag
kan jag aldrig ta ifrån dig din smärta

den smärtan
du bär djupt inom dig
den ingen annan kommer åt

jag kan hålla din hand
jag kan vara öppen
och låta din mun tala till mig

allt för att bearbeta
det svåra
tillsammans

men jag kan inte laga ditt hål
bara vara närvarande när du
gör det själv

kapsla inte in smärtan
låt den ta en väg ut

låt den leva en stund
smärtan behöver också omvårdnad

lägg den på papper
sätt den på en pensel
baka in den i degen

bearbeta den

göm den bara inte
det gör ont

 

Du finaste ...... Jag älskar dig mer än du kan föreställa dig ♥ ♥ ♥



Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0