Disco... :-)

Dagen idag har varit sååå späckad..
Först skolarbete med hjälp av Michis i ca 3 timmar, sen fortsatte jag skolarbetet vid datorn i ca 1 timme, sen kom David, Therese o Isabelle hit. Strax efter det kom Martin o Kasper hem o då for jag o Martin iväg till min storebror Anders o lämnade lite möbler...

O när vi kom hem därifrån så var det dags för Jonas allra första disco.. O han var såååå glad innan, han hade fjärilar i magen o log med hela kroppen :-) Jag stannade en stund för att se att han hittade sina vänner o så..

Sen fick jag springa iväg till Therese för att ställa upp som sminkmodell... :-) Det var väldigt roligt o trevligt..
När jag kom hem kastade jag i mig lite mat... Nu sitter jag o Martin framför teven...

O imorrn e det dags för lite jobb :-) o innan det ska jag försöka hinna med lite studier, har tänkt bli klar med uppgifterna innan helgen e slut :-))

Nu kastar jag in en liten bild på mig själv... Såhär ser jag ut efter att jag blev sminkad av Therese :-)

Tyvärr blev inte bilden så jätte bra, men jag tycker att det e väldigt svårt att ta kort på mig själv.

Nu ska jag återgå till Martin o teven...

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0