Idag...

Jag började dagen med ett härligt spinningpass, såå nöjd jag kommer känna mig resten av dagen nu :-)
Lunchen är intagen och nu väntar jag på att kaffe ska bli klart.

Jag har tänkt en del..

Alla får vi olika förutsättningar i livet.. Vissa har det väldigt lätt, andra får kämpa lite mer o en del har det väldigt svårt.
Jag vet att jag har haft mitt genom åren, men jag känner att allt jag gått igenom har gjort mig starkare. Jag är den jag vill vara o jag e stolt över mig själv.
Jag försöker att göra varje dag så som jag vill ha den. Jag vill inte jobba häcken av mig o knappt se mina barn, istället så pluggar jag på distans o jobbar i den mån jag orkar o kan, på det sättet får jag mer tid med mina barn.
Den här tiden kommer ju inte igen..
Sen e det givetvis en ekonomisk fråga o visst skulle jag tjäna mycket mera pengar om jag arbetade heltid..
Men jag bryr mig inte så mycket... Jag kan ju jobba senare i livet.
O med tanke på att jag faktiskt inte vet hur min framtid ser ut, så e det lika bra att leva o njuta av nuet :-)
 Nog om det.. :-)

I kväll blir det mys med mina fina grabbar, o givetvis en hel del trots ;-) Jag börjar tro att Kasper har kommit i en tidig 2-års trots..
Han e hääärligt trotsig..........NOOOT........
Men han e ju sååå söt... Det e bara att gilla läget, antar jag... O med tanke på att Jonas hittills inte haft någon trots överhuvudtaget så ska jag väl inte gnälla egentligen.. ;-)

Kommer bilder sen :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0