Massa lek...

Idag har vi lekt massor :-)

Dagen började med att jag, Martin, Kasper, David o Isabelle gick till lekparken... Kasper fullkomligt älskar att gunga, hahaha....
Han skulle klara sig på en liten gräsmatta med endast en gunga :-D

Sen efter lunchen gick jag till fina Malin o Nova, drack lite kaffe o pratade massor :-) Efter det var det dags att hämta Jonas i skolan..
När det var gjort lekte vi med Annica o hennes son William, Annica o jag e gamla kompisar sen 2003, men sen så har vi inte haft så mycket kontakt genom åren, tills nu :-)
Men det var väldigt trevligt i alla fall... Hoppas det blir lite lek snart igen :-)
O efter det tog vi en promenad genom stan, jag shoppade lite presenter till Matilda o Henriks nyfödda lilla son som jag ska träffa på fredag :-)
O sen på kvällen blev det middag tillsammans med vännerna Erik o Ellen, mycket mycket trevligt.. Borde helt klart göras oftare :-)

Ja, så dagen har helt klart varit späckad..

Tyvärr orkar jag inte lägga in några bilder ikväll, utan hoppas på lite mer ork i morgon :-)

Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0