Natten som varit...

I natt blev det inte så mycket sömn, speciellt inte för Martin.. Han var uppe ett X antal gånger med Kasper.. Kasper har haft ett otroligt närhetsbehov i natt.. Kl 03:30 var jag uppe o satt med honom i famnen i soffan en bra stund, efter det gick jag in till Jonas som var vaken, han kunde inte sova för att han frös så mycket.. Jag tog en temp som visade 40 grader.. Så med lite alvedon så lyckades Jonas somna om..
Idag mår Jonas ganska bra, han fryser väldigt mycket, men äter som han ska o har suttit lite framför datorn nu på morgonen..
Kasper väckte mig kl 07 imorse av att han skrek så fruktanvärt mycket.. Han skrek sååå hemskt för att han var såå hungrig.. :-(
Jag blir alldeles tårögd när jag tänker på det... Stackarn ville ha allt som han fick syn på... Vi gav honom lite vätskeersättning, nyponsoppa, lite avslagen cola o några banan bitar..
Sen la jag honom i sängen.. O jag tror att han somnade av ren utmattning, han sover fortfarande..

Nu ska jag kila ner till tvätten... Det har ju blivit en hel del tvätt dem här dagarna... Men snart e vi klara, om inga fler olyckor sker förstås...

Jag känner mig sådär... Fortfarande rätt illamående, men det lägger sig nog om ett par dar, e väl svårt att låta bli när man torkat spyor en hel dag... Hahahaha..!!

O Martin e iväg o köper nya stolar till vårat kök :-))

Dags att kila vidare nu...

Tjing...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0