Ojdå...?!

Fick höra av en vän att jag inte bloggat på länge nu.. Men jag har faktiskt inte orkat..
Det började med att jag fick fruktansvärd migrän o någon dag efter det började jag känna mig väldigt hängig, det visade sig att jag fått bihålsinflammation, så jag har mått hyfsat dåligt.
Jag e fortfarande inte kry alls... Jag har inte lämnat hemmet mer än när jag gått till Vårdcentralen eller apoteket.

Imorrn blir det ett försök tills studier medan Jonas e på skola/fritids o Kasper e på dagis..
Det e inte så jätte mycket uppgifter kvar nu så jag hoppas bli klar i nästa vecka, vore skönt att slippa tänka på det dom kommande veckorna.

Idag har jag mest tagit det lugnt.. Jag e trött.. Väldigt trött... Jag har dock byggt lite lego med underbara Jonas idag :-) Skulle ha tagit kort på allt hans lego som vi hällde ut på golvet idag, haha... Jag fattar inte hur han kan ha sååå mycket...? :-)

Jag fick även fram kameran förut, så jag har tagit lite goa bilder på barnen, ska försöka mig på att lägga ut dom imorrn, om jag orkar..

O så måste jag be underbara Malin om ursäkt för att jag inte ringt upp, som jag sa att jag skulle göra igår... Men jag har verkligen inte mått bra.
Om jag mår bättre imorrn o kommer ihåg så ringer jag imorrn :-)
Förlåt, underbara Malin..
O jag som har längtat sååååå efter att få umgås med dig o fina Nova... Måste bli frisk snart så vi kan leka.. :-)

Nu tackar jag för mig o tar en titt på Beck..!

 

Tjing...



Kommentarer
Malin

Ni kom ju sen, du är förlåten :P (inte för att jag var sur men) höhö... Synd att jag fick kasta ut er bara, men spontan besök gillas :D

2011-03-12 @ 13:06:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0