Snart, snart...

Börjar allt återgå till det normala här hemma... Idag e Jonas feberfri, än så länge i alla fall.. Han får dock stanna hemma idag o imorgon, jag vill ha honom frisk i helgen, så vi kan mysa massor :-)

O Kasper e väldigt förkyld men han ska få gå till dagis imorgon ändå, jag måååste plugga... Jag har missat alldeles för många pluggtimmar dem senaste 3 veckorna.. Men men, det e sånt som händer..

Idag har jag väl inte så jätte mycket att skriva, så slänger in en bild på Kasper som jag tog igår :-)
Sååå söt ju....


Tjing..


Kommentarer
carita

ne ,men titta mormors minsta lilla charmtroll,sicken goding:)

2011-03-09 @ 18:31:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0