Tankar o känslor, till Dig...!

"Jag kanske inte berättar så ofta hur mycket jag faktiskt älskar dig. Jag gör det.. Du e fantastisk på alla sätt o vis..
Du har en härlig o sprudlande personlighet, o du e vacker, så fruktansvärt vacker..
Jag älskar allt som har med dig att göra...
Du e en av dem allra finaste vänner jag har..

O jag vet att du har det svårt, o jag vet att jag aldrig kan förstå vad du går igenom.. O missuppfatta mig rätt, jag vill inte förstå...
Men jag finns här, precis som jag gjort sååå många gånger förr.
Jag vet att jag gör allting fel i hur jag egentligen skulle behöva göra för att hjälpa dig.. O jag vill så gärna hjälpa dig...
Men jag har insett att jag inte kan hjälpa dig, jag e din vän o jag vill inte vara något annat än din vän..
Du bjuder mig på låånga pratstunder, skrattattacker o tårar... Ja, du kan driva mig till vansinne ibland, o jag rycker mitt egna hår ibland för att inte ringa dig o berätta hur vansinnig du har gjort mig. För du behöver inte veta när jag känner så.
Jag hatar när du blir sådär nonchalant.. Jag hatar när du blir sådär bitter...
O jag blir skit arg när du inte kan vara glad för min skull eller för andras, o jag vet att du inte rår för det, jag vet det, men det gör mig ändå såå arg..
Ibland avskyr jag ditt sätt att tänka, för dina tankar e för mig helt galna.. Ibland klarar jag inte av att lyssna på dig, för det gör så ont i mig att höra min vän så nedbruten. Ibland undrar jag om våran vänskap kan klara allt som den utsätts för.
Ibland vill jag lämna dig.
Ja, ibland vill jag lämna dig...
Mitt hjärta gråter bara jag tänker tanken på att lämna dig.. Jag lämnar dig inte, för jag kan inte.. 
Jag älskar dig för mycket, jag bryr mig för mycket o jag vill så mycket.
Jag vill se dig glad igen...

Jag känner o tycker allt detta för att jag älskar dig o för att jag bryr mig.. O jag vill inte att du ska behöva må som du mår, det gör ont i mig... O det har alltid gjort ont i mig när du mått dåligt.
Du vet det.!
Du vet exakt hur jag känner..
O du vet hur ledsen jag blir när du stänger mig ute, ändå gör du det.

Men jag stannar... För jag älskar dig... O jag kan inte vara utan dig... Du e en fantastisk vän... Som får mig att skratta tills tårarna sprutar o som driver mig till vansinne..

O jag önskar att jag kunde visa dig hur vacker du e, hur duktig du e, hur underbar du e o hur mycket du betyder för mig.!!

Älskar dig..!"



Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0