Tiden flyger förbi...

Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna med studier, jobb och familjen.. Så därför har bloggen drabbats lite..

Idag har jag i alla fall jobbat och sen har jag varit hemma o myst med Kasper som inte mår sådär jätte bra,
han föll lite olyckligt på dagis igår, 3 gånger, o så har han haft lite lätt feber till och från.

Jag har även varit iväg på ett häärligt spinnigpass på gymmet, känner mig som en ny människa...

Kasper har verkligen varit mysig, o så blir det ju när han inte mår bra.. Älskar dem stunderna då vi ligger i soffan o bara kramas, sååå underbart...
Men sen när Jonas kom hem så blev det lite andra bullar. Jag tror att Kasper ser Jonas som en rival. Så fort Jonas har kommit i närheten så har han fått sig en smäll av Kasper..
Hahaha..
Det e tur att Jonas e så snäll...
Dock har Jonas hamnat i en känslig period igen.. När han får en tillsägelse så bryter han antingen ihop fullständigt eller så böjer han ner huvudet o ser ledsen ut o säger: "Mamma, nu blev det sådär tråkigt igen"...
Söt nöt..!!
Jag kan ju inte låta bli att le när han säger så :-)

Nu tackar jag för mig... Ska försöka slänga in lite bilder här på bloggen imorrn, var länge sen nu... :-)

Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0