Trulle...

I Jonas klass så har dem ett troll som heter Trulle, Trulle får följa med barnen hem över helgen o denna helgen var det Jonas tur att få ha Trulle hemma :-)
O vi som föräldrar skriver hur helgen har varit i Trulles dagbok.. :-) O det har blivit en del bilder på Trulle i helgen, så jag slänger ut lite bilder här :-)

Det här e Trulle :-)

Trulle fick sova tillsammans med Jonas :-)

Trulle tillsammans med några av Jonas gosedjur..

Jonas o Trulle dansar till låtarna i Melodifestivalen..

O så ville Jonas att jag o moster Sandra skulle kramas med Trulle oxå :-)
Klart att man ställer upp....
Trulle e en riktig charmör ;-)


Trulle får givetvis vara med Jonas när han läser tidningen :-)

O Trulle fick följa med Jonas till simskolan igår,
så när Jonas var duschad o klar fick han ge Trulle en efterlängtad kram :-)

O en tur på cykeln hann dem oxå med :-)

Det var den trevliga helgen med Trulle :-) Det har varit riktigt kul att ha Trulle här, o något som jag oxå gillade var att läsa i Trulles dagbok om vad han hittat på hos dem andra barnen han bott hos :-)
Men jag undrar om det verkligen e nyttigt för lilla Trulle att byta familj sådär varje helg..? ;-)

Nu ska jag fixa lite mat till Kasper som snart kommer hem från dagis...

Blir med bloggande i eftermiddag.. O imorrn hoppas jag få gosa bebis, då ska vi nämligen träffa Martins kusin Malin o hennes 2 barn, Theo o Tella.. O lilla Tella e bara 4 veckor gammal...
Ska bli sååå mysigt :-)

Tjing..



Kommentarer
carita

det verkar vara en mysig trulle,som var och hälsade på hos er,och mycket kul hann han med hos er,jätte fina bilder oxå

2011-03-15 @ 21:57:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0