AAAAJJJJ......

Jag har förbaskat ont i magen idag..... Det hade jag igår med... Usch, såå irriterande...
Men men...

Idag gör jag i alla fall något väldigt roligt :-) Jag ordnar i "barnens första år" böcker :-) Det e riktigt roligt...

O just nu sover Kasper middag, Jonas leker med Isabelle, Martin e i köket o jag slappar i soffan... Det e riktigt skönt att slappa i soffan :-)

O nu börjar alla planeringar, såååå roligt.. Älskar sommaren o allt som händer då :-) Blir ju visserligen en hel del jobb för mig i sommar o även studier, men jag tror nog att jag får tid till familjen ändå :-)
Ska bli härligt :-)

Nu ska jag fortsätta vila min onda lilla mage :-(



Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0