Glad idag :-)

Idag e en bra dag, idag e jag glad... O jag e glad av en rolig anledning :-)

För övrigt så har helgen varit bra, jag o barnen har lekt med Sandra hela helgen, såå roligt. Men jag e såå trött oxå, barnen e ju experter på att bråka med varandra, hahaha..
Ja, jisses.. Det har gått i ett här hemma :-D

Nu ska jag vila lite i soffan... Måste vila upp mig innan barnen kommer hem ;-) O snart kommer älskling hem från jobbet oxå :-)
Saknat honom massor i helgen, ikväll blir det massa mys med min alldeles underbara lilla familj <3
Mina hjärtan...
Älskar att älska dessa fantastiska killar... Jag har helt klart dem 3 bästa killarna i världen :-)

Slänger in en bild på ett av dem bästa köpen hittills :-)

Kasper i sina toksnygga hängselshorts :-) jag bara ääääälskar dem :-)


Nu ska jag vila lite :-)

Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0