Heelg

Nu e det helg, såååå underbart...
Dock har det blivit en del jobb i helgen (jobbat ikväll), men det gillar jag :-) O förutom det så har barnen varit iväg hos min syster Sandra, dem hade jättekul :-)
Nu e det snart dags för mig att sova, ska upp tidigt imorrn o jobba.. Nu e jag på Viktoriagården, ett äldreboende som jag var på förra sommaren o jag verkligen stormtrivs där..
Fullkomligt älskar mina gamlingar :-)

Vi har även varit iväg hos min mamma en sväng idag, grattat henne (eftersom det e morsdag imorrn) o så har vi grattat min lillebror Peter som blir 20 år på måndag :-)
Riktigt trevligt...

Nu tar jag ett glas vitt medan älsklingen, hans bror Anders o deras pappa tittar på fotboll, o så e Anders son Simon här oxå o leker med Jonas :-)

I veckan har jag en hel del pluggande att göra, sen ska jag hjälpa min vän Michis att flytta o så ska jag försöka hinna med en sväng till badhuset med Jonas :-)

Nä, nu e det dags att runda av kvällen med något härligt tv-program, fotboll e ju inte riktigt min grej :-/


Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0