Jäkla skit.....

Idag e ingen bra dag...
Idag stannar jag hemma o myser med mina 3 favoriter..
Idag e en dag som e väldigt jobbig..
Idag stannar jag hemma o gråter...

Om någon frågar mig hur det e, så svarar jag att det e lugnt.. Att jag sen gråter när jag blir ensam behöver jag inte berätta då..
Det e så jag gör, jag lägger inte min börda i famnen på någon annan, jag tar det själv när tiden finns.. O idag e en smärtsam dag o idag finns tiden..
Ja, det gör ont, ja det e jobbigt, men det blir bättre.. O framför allt så blir det bra igen, även om just idag inte e någon toppen dag..
Innerst inne vet jag att det här kanske ändå e det rätta just nu, men det gör fortfarande ont...!

Jag tar en kopp kaffe, släpper ut mina känslor, lägger mig i soffan o vilar en stund.. O när kvällen kommer ska jag krypa tätt intill mitt älskling o där stannar jag tills det ordnat sig..
I hans famn finns den bästa trösten.. 

Jag vet att det blir bra..
Men det kanske tar ett litet tag..





Tjing...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0