Måndag :-))

Efter att jag lämnade Jonas i skolan imorse, så åkte vi iväg till Falköpings sjukhus för att lungröntga Kasper, det gick givetvis bra..
Men det e alltid lika jobbigt o svårt att behöva hålla fast honom när man e hos doktorn.. Jag tror att han kommer utveckla läkar skräck...
Så nu e både röntgen o svettestet klara, bara att vänta in provsvaren..

För övrigt har jag väldigt tråkigt idag..
Meeeen, inte nu längre :-D För precis när jag avslutat meningen så ringer Jenny, wwhhiiihhhoooo..
Så glad jag blev..
Så med andra ord ska jag snart dricka en kopp kaffe med Jenny :-D

Jag har även tagit en del bilder på barnen som jag lägger ut lite senare under kvällen :-))

Dags att kila till kaffebryggaren :-D

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0