Min dröm....

Lycklig e jag som får leva det bästa livet... Att jag får leva min dröm...
Ingenting kunde vara annorlunda, mitt liv e precis så som det ska.. Jag har dem 2 finaste prinsarna, den finaste sambon, dem finaste vännerna, studerar, jobbar o bara njuter av livet..

Ja, jag kan verkligen säga att jag lever min dröm...

Sen e det klart att alla dagar e mer eller mindre bra, speciellt när man e en sån hormonbomb som jag, haha..
Men lite pms e bara ännu en krydda i mitt fina liv ;-)

NU lite bilder på 2 av de finaste i mitt liv...!

O så kommer lite bilder på en busig Kasper som jag tog på Öppna förskolan i veckan :-)



Sååå söta o nyklippta e mina prinsar.. :-))

Nu sitter Jonas o ritar, Kasper sitter i Jonas rum o sjunger o jag funderar på om jag kanske ska ta mig en kopp kaffe till... Kan inte riktigt bestämma mig..

Ikväll blir det mys med killarna, det blir pizza, popcorn o godis... Mysfaktorn kommer vara hög :-)

O nu har jag studerat Kasper de senaste dagarna, o jag tror faktiskt att fröken på dagis har rätt...
Kasper säger 2-ords meningar :-D
Jag e inte bara en glad mamma, jag e en förbaskat stolt mamma oxå ;-)

Nä, det får nog bli en till cykeltur idag, det e ju så roligt.. Idag åkte vi förbi Jeannette o Magnus o sa hej medan dem slet i sin trädgård, sen åkte vi runt på cykelvägarna häromkring.. Sen stannade vi för lite lek i lekparken innan det var dags att handla inför kvällen..

O nu e jag sååå sugen på att ge mig ut i solen igen :-))

Tjing...


Kommentarer
Claudia

Du är värd ett underbart liv

2011-05-08 @ 11:57:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0