Pappa...

Idag e det min pappas dödsdag...
Känns konstigt att man fortfarande tänker på honom, med tanke på hur länge han varit borta.. Idag e det 20 år sen han dog... O då var jag inte mer än snart 7 år...
Jag har väl inga direkta minnen av honom, tror att jag förträngt det mesta..
Däremot vet jag vad jag hade velat idag.. Idag hade jag velat att han träffat mina barn, min älskling o alla andra som står mig nära..
Jag hade velat att han var en del av mitt liv, så som pappor ska vara..
Men man kan inte styra livet..
Jag e glad för dem få åren jag fick med honom o för dem här 20 åren som gått... Jag e glad för all tid jag får med alla i min närhet...

O förutom det så har älskade Jonas fått sin allra första lösa tand :-) Han e såååå glad över detta... Barnen i hans klass har tappat över 100 tänder tillsammans o Jonas har inte tappat någon o dessutom varit lite ledsen över detta, så jag e väldigt glad för hans skull :-)
O just nu e Jonas o Martin iväg till Logopeden, jag hoppas att det e sista gången o jag hoppas att Martin o jag inte får alltför mycket skäll... Vi har faktiskt slarvat lite med Jonas talövningar :-/
Men tiden har inte funnits helt enkelt...
Men jag tycker själv att Jonas blivit enormt mycket bättre med talet dem senaste 2 åren :-)
Han e såå duktig..

O jag o Kasper ska snart bege oss iväg till dagis... Han har sina vrålsnygga jeansshorts idag... Kanske e lite kallt, men jag tar med ett par vanliga jeans o så får dem byta om på honom om dem inte vill dra på honom allväderbyxorna.. :-)

Nä, nu ska jag kila iväg... Har en hel del viktiga saker att gå igenom idag ;-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0