Nära nu....

Ja, nu e det förbaskat nära :-))

Nu har vi handlat lite nytt, en säng till Jonas, en fin hallmöbel, en kökssoffa o ett nytt matbord :-))
Såå roligt..
Jag var även förbi huset en sväng imorse innan vi lämnade Kasper på dagis, o ja - det börjar verkligen bli fint nu.. O jag mår så bra i kroppen av att se barnens rum bli klara, att se vårat alldeles egna hem göras i ordning precis så som vi vill ha det..
Det känns som om vi går in i ett nytt kapitel.... Ett spännande kapitel....

O nu i dagarna så e det mycket att göra, men så fort vi kommit i ordning så ska jag komma igång med bloggandet igen :-))

Tjing..


Kommentarer
Mixx

Dåligt med uppdateringar här känner jag. ;)

2012-01-13 @ 19:40:45
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0