11 september.........

Ja, då har man ju inte kunnat missa att det e 11/9 idag.. Men det som nästan chockar mig lite e att det faktiskt redan hunnit gå 10 år...
Dom åren gick ju förfärligt fort..!

Sen så e inte denna dagen bara förknippad med sorgligheter, min vän Annica fyller år idag :-)
Stooort Grattis :-)

Men slänger in lite bilder som har med denna dagen att göra i alla fall...


Idag 10 år senare...


Nog e det hemskt...
O det otäcka kriget mellan USA o Afganistan (?) som pågått sedan dess.. O fortfarande tycker jag att det e obehagligt att se bilderna från 11/9-2001...

Men men...

Idag har jag varit med Jonas på danslektionen, dock gick vi innan det var slut för Jonas tyckte att det var tråkigt.. O jag kan föstå honom, tror det blev för mycket lek..
O sen så förstår ju inte Jonas att han måste börja lära sig dansa, utan han tror att man går dit o så får man stå där o dansa hur man vill tills man ska gå hem, hahaha..

Så det var nog första o sista gången som vi gick dit... Hahaha...

Nä, nu ska jag återgå till familjen o försöka komma på något vi kan göra en dag som denna.. :-)

Tjing..











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0