Händer grejer här....

Ja, nu har det verkligen varit fullt upp och det händer stoora grejer i vårat liv nu :-)) Såå roligt..

Idag har jag pluggat massor och varit jätte duktig :-) O efter att jag hämtade barnen så åkte Jonas med Martin till träningen medan jag och Kasper stannade hemma o gosade...
Ja, Kasper har verkligen varit gosig idag...
Jag o Jonas har även hunnit med en fika med vännen Agneta som nyss fyllt år :-)

O så lite bilder på mina prinsar <3

O Kasper har en förkärlek till halsband och diadem o dom MÅSTE sitta såhär, hihi..

O så fina Jonas :-)


Nä, nu ska jag fortsätta titta på film med Martin :-)

Tjing...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0