Igår & idag...

Igår ringde skolan o sa att Jonas inte mådde bra, huvudvärk o illamående.. O jag sprang dit fortare än blixten, o när jag ändå hämtade honom så passade jag på att ringa VC o boka en tid, det e ju faktiskt inte första gången som Jonas klagar över huvudvärk..
Läkaren gav honom en nässpray för bihålorna ( Jonas har problem med att han alltid e "tjock" i näsan ) o sa att Jonas förmodligen lider av barnmigrän :-(
Då ville jag gråta, stackars barn att få det redan vid 7 års ålder... Men för att köra uteslutningsmetoden så ska jag kolla hans syn oxå..
Men idag har han mått bättre o varit i skolan hela dagen.

Idag har jag gjort massa nytta o sen avslutat dagen med en härlig massage av Hilda, mycket välbehövd...
O så nu ikväll så tar jag o älskling en liten stund för oss själva :-) bara för att vi kan o för att vi sällan gör det :-)

Nu e middagen klar, så får se om jag hinner blogga lite mer senare ikväll :-))

Tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0