Myys..

Idag har jag o Kasper varit på Öppna förskolan tillsammans med Simona o hennes lilla Alexander :-) Väldigt trevligt, får vi allt ta o göra om snart :-))

Sen tog jag en härlig promenad så Kasper kunde vila middag i vagnen, efter det mötte jag upp vännen Jenny, vi satte oss här utanför o tog en kaffe.
Sen var det dags att hämta Jonas i skolan, o när vi kom hem så väntade vi in Martin innan det var dags för ännu en promenad, då med Jenny.. :-)
O nu har Jenny precis gått till gymmet..
Jag, Martin o barnen ska strax bege oss till Ica för att handla lite inför fredagsmyset ikväll, o så kommer svärfar hit på middag, det blir trevligt :-))

Har filmat Kasper idag vid lunchen, men tyvärr kan jag inte lägga ut videoklipp :-( Ni hade fått se något riktigt gulligt iaf :-)

O så tror vi att Kasper får tänder, vet inte om barn över 2 år påverkas av det fortfarande, men han har dom typiska tecknen som, lös i magen, gnällig, snorig o lite varm.. :-(

Nu drar vi o handlar :-) o sen ska nog Kasper få lite alvedon... :-)


Lägger ut några vackra bilder på vad som komma skall :-))



Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0