27/4-12 en sorgens dag...

Nu kl 14 var det begravning för våran fina kollega U-L, som hastigt gick bort den 3/4..
Jag hade velat gå, men vet att jag faktiskt inte skulle orka..
Jag e känslig som det e, o med tanke på andnöden som kastade sig över mig när jag fick dödsbeskedet, så avstår jag det. Plus att jag har haft väldigt ont i magen det senaste dygnet, så tror det e bra om jag e hemma o vilar :-)

Men jag tänker på henne, o jag tänker på alla våra kollegor, samt hennes syster o barn med familjer... Det gör ont i mig att dom ska behöva må så dåligt :-(

Livet e verkligen inte rättvist...

Vila i frid finaste Ulla-Lena..!!


Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0