Altanbygge...

Idag har älskling o svärfar påbörjat altanbygget :-) Jag har snällt tittat på innifrån huset..

Mina känslor har varit i gungning idag, så jag har hållt mig hemma med Kasper, vill helst inte träffa någon.. Vet att risken att jag börjar gråta e stor, så låter mina vänner slippa det..
Idag e inte vilken dag som helst, idag e en dag med mycket smärta, dödsdag för lillasysters pappa samt begravning för U-L på jobbet..

Jag har dock suttit o spanat lite på nätet, tittar lite på hur mycket det skulle kosta att bygga en inbyggd garderob i vårat sovrum - jag e väldigt sugen på det..
Försöker hitta sidor där man kan se lite prisförslag, men det e svårt... Antar att man får åka o titta helt enkelt.

Nä, nu ska jag lägga mig o vila lite o titta ut på det fina regnet som inte sviker utan återkommer varje dag...
Härligt :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0