Dagen idag :-)

Idag började morgonen med ett besök på mvc, där gick det bra.. Det mättes o vägdes.. Usch, jag gillar inte den där vågen alltså :-/
Sen blev det lite pluggande gjort, sen for jag in till stan, träffade Therese o lilla Haylie en liten stund, sen fikade jag med Carro från jobbet..
Det var mycket trevligt, skönt att få prata av sig lite ang U-L oxå.. Det e många känslor o tankar.. O eftersom jag knappt kan sova på nätterna eftersom jag oftast drömmer om U-L, så blir det att man vaknar, fylld med olika känslor..
Men dom som mött U-L vet att hon var väldigt andlig av sig, så jag o Carro sa det att hon troligen e kvar hos oss.. Många känner hennes närvaro..
På ett sätt hoppas jag att det e så - hon sa alltid att hon skulle bli kvar :-) O om hon e kvar hos oss så tror jag att hon trivs med det :-)

Sen hämtade jag barnen, vi gick förbi jobbet medan vi väntade på att Martin skulle komma o hämta oss. (jag kan inte gå för långa sträckor pga foglossningen)
Det var trevligt på jobbet, träffade många glada ansikten både bland personalen o de gamla :-)

O jag saknar jobbet massor :-(

Imorrn e det dags för ännu ett besök på Fys. lab, så jag håller alla tummar o tår för att det ser bra ut.. Vill helst inte göra något ingrepp i hjärtat förrän bebis har kommit ut..
Men nog e jag orolig.. Det blir väl så..

O igår var jag hos Dietisten o pratade lite om Kaspers matvanor - han e ju som sagt ett väldigt envist barn, så han äter inte allt, ingen kladdig mat, inga röror, inte blandad, inget kött förutom köttbullar o korv, ibland kan han äta hamburgerkött. Han äter inte potatis/potatismos.
Däremot äter han gärna gurka, majs, paprika, äpple, päron, banan, vindruvor, clementiner o morötter - men tyvärr e inte det någon "fet mat" direkt...
Men jag fick lite tips o råd, så jag hoppas att vi ska kunna öka hans kilon lite nu..
Han blir 3 år om ca 2 månader o han väger 12,5 kg.. Så han e rätt liten..

Förutom det så e det en lugn vecka.. Ska nog bege mig mot ishallen i helgen då det e "livsnjutarexpo" där, bl a så ska Therese vara där o visa upp sig o sina produkter..

Nä, nu ska jag vila mig lite i soffan, e helt slut i kroppen efter dagens "hängande på stan" :-)

Tjing...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0