Dagen som gått...

Ja, efter pluggandet o ätandet, så tog jag bussen till stan o hämtade barnen..
Vi handlade o tog sen bussen hem igen.. Jonas hittade en ny kompis i busschauffören, hahaha..
Sen blev det dags för matlagning o tvättning.. O när vi ätit så kom jag på den briljanta idén att städa, vilket givetvis tog musten ur mig, gav mig rejäla sammandragningar, foglossningen dominerade, meen jag fortsatte o nu e jag klar..!!
Jag e helt slut men huset e skinande rent, mina fötter gör fruktansvärt ont o barnen e lagda :-)
Jonas har dock inte somnat ännu, men det gör han nog snart.

Nu väntar jag in Martin som slutar jobbet om en stund.. O så hoppas jag på lite filmtittande ikväll :-)


Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0