Denna helgen....

Ja, denna helgen har vi haft fullt upp.. I fredags tog vi ledigt åt Jonas i skolan, o så begav vi oss till Göteborg o gick på Universeum med barnen, det var mycket uppskattat..
O vi hade väldigt roligt.. :-)
Blev måååånga kort tagna, hahaha...
Sen begav vi oss vidare till Martins kusin Sandra som bor strax utanför Göteborg, där stannade vi över natt för att sedan vara med på deras dotters dop igår :-)
En väldigt trevlig tillställning... Jag älskar dop :-)

O så blev det sent hem igår, så vi köpte med osss lite McDonald´s mat hem.. Sen mös vi framför teven med barnen, med lite dricka o godis :-)

Idag har det varit en väldigt lugn o skön dag.. Mina föräldrar skulle ha kommit o hjälpt oss utomhus men deras bil pajade så det blev inställt. Men Martin har fixat ute i trädgården hela dagen..
Nu sover Kasper middag, Jonas hjälper Martin där ute o jag ska strax åka iväg med svärmor o titta på blommor till rabatten :-)

O imorgon börjar ännu en vecka :-)

Jag växer o frodas, tröttheten gör sig ständigt påmind o jag orkar mindre o mindre.. Väntar dock fortfarande på en ny läkartid ang hjärtat..

Nä, nu måste jag kila, får skriva lite mer sen när jag även kan lägga ut lite bilder från helgen :-)))

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0