Idag..

Nu för tillfället så e jag sjukskriven 50% o pluggar 50%, så idag startade jag dagen med en frukost med min vän Iwett, jag var ändå tvungen att bege mig mot stan för att mina "anti må illa - tabletter" var slut..

Efter det for jag hem o har suttit vid datorn sen dess.. Jag e väl inte jättenöjd med mitt arbete, men jag gör så gott jag kan..
Jag börjar faktiskt tröttna på skolan, så då e det väl tur att det bara e ca 4 veckor kvar till jag e klar :-) Men ska försöka hinna med det sista nu i veckan eller nästa vecka, vore skönt att ha det bakom mig.

Idag jobbar Martin hela dagen, så det blir snart en busstur till stan för att hämta barnen, först ska jag bara hinna slänga i mig lite lunch :-)
O sen får jag o grabbarna försöka hitta på något helt enkelt :-)
Har vi tur så kommer svärfar hit o fixar lite på framsidan; Vi lägger grus på uppfarten, lägger plattor från uppfarten till trappan o så bygger vi altan :-)
Många saker på en gång ;-)

O om jag kunde så skulle jag fixa med det här inne som jag vill få gjort..

Men tills dess så kan jag faktiskt lägga ut lite bilder på vårat hem :-))

En del av vårat vardagsrum..

Lilla toan..

En del av köket...

Stora badrummet..


Det kommer kanske fler bilder i framtiden :-) Barnens rum har jag tyvärr inga bra kort på, dom e alldeles för mörka.. Får återkomma med det lite senare :-)

Nu e det dags för lunch :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0