Jaaaaaaaaaaaa.....

Jag har hittat min blivande barnvagn :-)))
Jag har visserligen spanat på den länge, men idag har jag provkört den o jag kan enkelt säga att: JAG E KÄR :-) Den e visserligen svindyr, men lite surfande på nätet o så vips e den många lappar billigare :-)

Jag känner redan nu att den kommer tillfredställa väldigt många av mina behov... :-)

Känner ett glädjerus sprida sig i kroppen..

O när vi var på stan förut så träffade jag en person som inte visste om att jag e gravid o gratulerade så gott, o nu råkar jag veta att just denna personen oxå e gravid - men väldigt tidigt..
Så jag kan ju säga att jag var väääääldigt nära att säga grattis tillbaka - Men personen vet ju inte om att jag vet, haha.. Så hade inte varit så jättesmart..
Men jag klarade mig, phu...

Nä, nu ska jag titta i min fina broschyr från babyproffsen o drömma mig bort en liten stund. :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0