Lite smått rädd...

Sitter nu o försöker plugga, men blir vansinnig på uppgifterna.. Jag finner inte svaren!!!

O vi har massor med planer i helgen o nu så var min vän Matilda utanför huset o tog emot ett par hänsleshorts som hennes son ska ha.. Men så e hennes sambo magsjuk..
Hon gick visserligen inte in alls, men jag blir ändå nervös att jag ska åka på något, bara för att vi har så mycket planer i helgen - vore såå typiskt mig..

O automatiskt så blir man ju extra illamående, såklart..

Nä, nu får jag försöka tänka på annat... O skippa kaffet helt enkelt ;-)

Måste in till stan idag, måste klippa mig o även fixa till mina naglar om jag hinner... Det dumma gellacket spricker o lossnar - det brukar det inte göra?!

Idag kom även dödsannonsen för U-L i tidiningen, den från arbetskamraterna, så jag behöver köpa tidiningen oxå.. Carro på jobbet var snäll o smsade bilden redan igår..
Snällt av henne..
Den e jättefin.. Men känns fortfarande overkligt..

U-L var en person som man verkligen märkte av, hon hördes, syntes o var ofantligt rolig.. Kommer verkligen att bli tomt där utan henne..
Beundrar kollegorna som orkade sig igenom hela påsken, o som kämpade på trots det hemska dödsbeskedet..

Nä, nu ska jag återgå till mitt skolarbete, måste bli klar snart..

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0