Ny dator :-))

Idag har vi äntligen köpt en ny dator, så nu hoppas jag kunna blogga mera :-)
O tyvärr så har ju även mina studier blivit lidande, så jag har en del att ta ikapp... Men snart e det slut, bara ca 4 veckor kvar tills det e examen :-D
Sååå skojsigt..

Idag har jag varit på Blingoparty, heeelt i min smak.. Så det blev en del handlat; tröja + byxa till Kasper o tröja + byxa till Jonas :-)
Jag e mycket nöjd :-) o några kr fattigare, hahaha...

Förutm det så mår jag hyfsat bra.. Illamåendet kommer o går, men inget som jag inte kan stå ut med.. Foglossningen däremot e inte ok - jag e lite av en fånge i mitt eget hem.. Jag kan ite gå längre sträckor, så om jag ska till stan så måste jag få skjuts..
Idag var jag på stan med min lillasyster Sandra, o det fick jag sota för när jag kom hem sen.. Det har dock lättat lite nu under kvällen, men jag var tvungen att lägga mig en stund på e.m..
Meen jag har ju hellre denna foglossning än mår som jag gjorde med Kasper :-)

Jag växer o frodas, kan man väl säga.. Har ju kommit rätt långt i graviditeten o det e full rulle i magen nu, haha.. Vet inte riktigt vad bebis gör där inne - Volter skulle jag tro ;-)
Tröttheten smyger inte med sin frånvaro, utan det gäspas ständigt.. O nästäppan blir värre o värre, så jag spenderar många vakna stunder under nattens gång..

Vi har även påbörjat ett altanbygge, o det ska bli helt underbart när det e klart :-))

Så, detta e lite som hänt det senaste.. Nu ska jag o älskling titta på film, så jag får skriva mer imorrn :-))

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0