Röv unge....

Min ilska vet inga gränser just nu.. När vi åkte till Coop förut för att handla så parkerade vi på "familjeparkeringen", det brukar vi göra..
Barnen hoppade ut o jag med.. Jag hör att en bil e igång så jag säger åt barnen att stanna, vilket dom oxå gör.. Men bilen åker inte, så jag puttar igång barnen, o då jävlar börjar dom köra..
Jag skrek, i ren jävla panik - det var inte långt ifrån att Kasper skulle blivit påkörd..

Jävla snorunge som sitter bakom ratten.. O givetvis blev jag förbannad, gapade lite, varpå ena tjejen öppnar bildörren o skriker på mig????????
What????
E det mitt fel att tjejen bakom ratten nästan körde på mitt barn??

Jag blev så jävla arg.. Jag e fortfarande arg..

Men som tur e så bor vi i Skara, så jag vet redan vem ungen e.. O tro mig, vi kommer se mer av varandra..!!
För det första så var det en familjeparkering, o så länge hon inte har några ungar, så har hon ingen rätt att parkera där o för det det andra så TITTAR man, INNAN man backar.!!!!

Vet inte vad som e värst, att hon har körkort eller att hon e helt dum i huvudet..?!

Nä, nu ska jag mysa med Dexter o fixa nya dagisschema inför sommaren o sen ska jag ordna mammaledighet för Jonas i sommar, hahaha..
Ja, han blir ju 8 år nu o då försvinner hans dagar - o det tänker jag minsann inte bjuda försäkringskassan på, jag ska ha mina stålar :-D

Tjing..


Kommentarer
Ida Johansson

Sicka dummisar!



Blev nyfiken på vad du spanat in för barnvagn!! kram

2012-04-26 @ 20:26:42
URL: http://www.frokengullmetz.blogspot.com
Irene

:-)



Jag har spanat in en Baby jogger city select :-))



Kram

2012-04-27 @ 14:59:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0