Sjukhuset..

Ja, då var vi hemma..

Besöket på sjukhuset gjorde skiiiit ont, måste skaffa mer fett på revbenen, hahaha... Vet inte vad som var värst, att jag fick blotta brösten eller att ST-läkaren var ung o snygg ;-) hahaha..
Hur som helst, så har mitt hjärta förstorats, men som tur e så e det bara några millimeter. Ingen åtgärd nu pga graviditeten, men så fort bebis e ute, så ska jag in igen - då ska dom skicka ner en kamera i min mun o sen sätta ett "paraply" i hjärtat för att sluta hjärtväggen..
Läkaren skulle även informera förlossningen, då detta kan påverka den, som t.ex blödning, hjärtrytm/klappning osv..
Låter typ skitläskigt, men det tar vi då..!

När vi hämtade Jonas idag, så kom han hem på sitt härliga "tonårs" humör, vilket resulterar i en del strider. Jonas o Kasper går ut på framsidan för att leka när Jonas ena kompis kommer förbi - Jonas dumpar Kasper direkt o springer in med sin kompis. Jag stoppar dom o ber dom gå ut på trädgården o leka, tillsammans med Kasper. Det var egentligen inte tänkt att Jonas skulle få leka med en kompis idag o sen hade han lovat Kasper att dom skulle leka.
Sen hör jag massor med gnäll o ser hur Jonas retas med Kasper medans han vän tittar på o skrattar. Så jag öpnnar dörren, ber både Jonas o hans vän att skärpa till sig annars kan vännen gå hem..
Nu leker barnen bra..
Men det jag framför allt vill påpeka e; att jag säger inte att jag e världens bästa förälder, men den här pojken har inga som helst regler, när han kommer hem från skolan så springer han ut, hans föräldrar vet nog oftast inte vart, han ringer aldrig innan han dyker upp o har förmodligen ingen tid som han ska vara hemma, för han kan stanna hur länge som helst.. Igår fick Martin säga till honom flera ggr innan han tillslut gick hem kl 19:30..
Vilket jag tycker e jättesent för en kille på 7 år.
Plus att han kan ränna stan runt... Han e bara 7..
Nu har vi en vän som bor nära dom o h*n säger att det e få barn i området som får leka med den här killen, just för att han inte har några regler eller begränsningar. Om jag säger åt honom så säger han emot mig o skrattar mig i ansiktet.. Sånt e inte ok.!!
Så min fråga e: VAR E FÖRÄLDRARNA????
Sånt här kan driva mig till vansinne..

Nä, nu ska jag sluta tjura, titta lite på teve o sen ska jag börja med maten :-) Blir tacos idag :-))

Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0